

Online lékárna se sítí více než 100 kamenných lékáren v Česku a na Slovensku,
www.pilulka.cz, www.pilulka.sk
Návrh nového webu, grafický design
Práci na úpravách struktury ztěžovalo hlavně to, že v existujících kategoriích nebyly zařazeny všechny produkty. Pro správnou tvorbu nových kategorií proto bylo potřeba procházet produkt po produktu a kontrolovat, jestli je možné ho někam zařadit.
Ukázka mobilních stránek z našeho responsivního prototypu pro Pilulku.
Na naši spolupráci jsme se zeptali Michala Hanáčka, CEO Pilulky:
Jak vnímáte práci Picards?
Jsou chvíle, kdy i ve firmě naší velikosti docházejí nápady a chybí určitým způsobem nadhled a svoboda v přemýšlení, která je potlačována každodenní práci nad vaším produktem. Pak je ideální hledat pomoc v externí spolupráci a dostat do interního týmu “svěží dech” a hlavně nezávislý nadhled. To se nám díky spolupráci s Picards povedlo. Dokázali navrhnout klíčové části, které jsme my již neviděli a následně jsme je již mohli interně parametrizovat dle našich znalostí byznysu.
Splnil výsledek vaše očekávání?
Ano, splnil naše očekávání. Především protože nás dokázal posunout z “mrtvého bodu”, ve kterém jsme se nacházeli. Díky Picards jsme se dokázali na svůj produkt podívat jiným pohledem a do pár měsíců jsme spustili nový systém webu v Rumunsku, tento rok také na Slovensku a v těchto dnech spouštíme také v Česku pod doménou www.pilulka.cz.
A doporučení pro váhavé klienty?
Pokud vám v týmu chybí specialisti jako napřílad UX Designéři apod, nebo jim docházejí nápady, určitě doporučuji spolupráci s Picards. Spolupráci doporučuji určitě minimálně středně velkým a velkým společnostem, které jsou si již dnes vědomi toho, že se do UX vyplatí investovat, protože návratnost je ve většině případu velmi rychlá. Obecně jsem velký skeptik ve spolupráci s agenturami a externími studii, ovšem s Picards, díky jejich rychlosti, efektivitě a kvalitě práce moje obavy byly zbytečné.





