

Nejsilnější česká společnost v oboru kancelářských potřeb. Mezi hlavní konkurenční výhody patří velmi široké portfolio produktů, silné skladové zásoby a rychlé dodání vlastní dopravou až na stůl.
activa.cz
Uživatelský výzkum, Návrh nového webu, Grafický design
Titulní stránka webu před redesignem.
Wireframe různých stavů pro zadávání dodacích údajů.
Grafický návrh různých typů produktových karet.
Grafický návrh různých stavů CTA bloku.
Grafický návrh stránky Detail Produktu (sloupec vpravo je plovoucí - sticky).

Na otázky dojmu ze spolupráce nám odpověděl Čeněk Vedral, eBusiness manager z Activy:
Jak vnímáte práci Picards?
Pracím na hlavním e-shopu předcházely redesigny menších koncových e-shopů, na kterých jsme měli možnost si spolupráci se společností Picards vyzkoušet. Bez obav jsme si ji vybrali i pro redesign našeho největšího e-shopu. Hned v počátku se ukázalo, že tento projekt bude daleko náročnější, než byly předchozí, a to hlavně z důvodů velké variability našeho řešení a tudíž velkého množství objednacích scénářů. Pan Michal Mrskoč ale všechny informace dokázal „nasát“ a vytvořit takové wireframy, které zefektivnily nakupování kancelářských potřeb pro všechny naše zákazníky.
Splnil výsledek vaše očekávání?
Ano, splnil. A to jak z pohledu čísel, tak z pohledu uživatelské spokojenosti. Hlavní cíle z pohledu čísel byly dva: 1) Zvyšování průměrné hodnoty objednávky a 2) Zmenšování počtu dodacích listů, což ve svém důsledku znamená menší zátěž skladu. Několik měsíců po spuštění nové verze vidíme stále pravidelný nárůst průměrné hodnoty objednávky v řádu vyšších jednotek procent. Oproti tomu počet dodacích listů o jednotky procent klesá. Obě čísla se tedy vyvíjí požadovaným způsobem. Při velikosti Activy jde o velmi hezké výsledky. Čísla jsou samozřejmě důležitá, ale v projektu nám šlo i o zefektivnění nákupního chování zákazníků. Kancelářské potřeby jsou komodita, která představuje zboží pro denní chod kanceláře a u které chce zákazník strávit s jejím objednáním co nejméně času. Kromě sledování čísel v GA jsme si po nějakém čase od spuštění udělali workshopy, kde jsme rozebírali zkušenosti zákazníků a obchodníků s novou verzí. Ohlasy byly převážně pozitivní a nejvíc kladně byly hodnoceny funkce jako vyhledavač/našeptavač, zbožové filtry, personalizační funkce, rychlost dokončení objednávky a responzivita. Tedy věci, na které jsme se v rámci návrhu hlavně zaměřovali.
A doporučení pro váhavé klienty?
Se společností Picards spolupracujeme dlouhodobě a s výsledky jejich práce jsme nad míru spokojeni. Budou naší první volbou i v příštích webových projektech.









